Поштова служба "Укрпост"

Перейти до змістуПерейти до змісту

Контекстна довідка

  Робота з іншими поштовими серверами

Система "Укрпост" дозволяє одержувати пошту з поштових скриньок, що обслуговуються іншими поштовими серверами (зовнішніми стосовно системи). Наприклад, ви можете читати пошту, отриману на скриньку, створену в системі maіl.ru, свою корпоративну пошту або будь-яку іншу.

Щоб настроїти одержання пошти з інших серверів, відкрийте сторінку "Зовнішні поштові скриньки" у верхній частині меню на сторінці "Налаштування" . У цілому процес настроювання збігається з процесом настроювання будь-якого поштового клієнта.

Система "Укрпост", використовуючи введні Вами параметри, з'єднується із зазначеними серверами, одержує непрочитані вхідні повідомлення, відправляє їх на Вашу поштову скриньку. Такі повідомлення будуть оброблятися як звичайні вхідні повідомлення, тобто вони будуть
1.перевіряться на наявність вірусів або шкідливих вкладень,
2.перевіряться програмою розпізнавання небажаних повідомлень (antі spam),
3.оброблятися Ваші активні фільтри, і
4.попадуть в папку "Вхідні" (по замовчуванню).
Після доставки листів у систему "Укрпост", повідомлення видаляються із зовнішнього сервера.

Система виконує одержання пошти асинхронно, тобто автоматично, незалежно від Ваших дій у веб-интерфейсі системи.

  Активні і неактивні поштові сервера

Ви можете відключити одержання пошти із зовнішніх серверів, змінивши статус на "неактивний", натисканням відповідної кнопки. Система може автоматично відключити одержання пошти з даного сервера, якщо не зможе одержати пошту. Таке може, наприклад, відбутися при тимчасовій або постійній непрацездатності сервера.

У випадку автоматичної деактивації система покаже причину відключення в полі "Останні результати". Якщо це поле не заповнене, то помилок системою (ще) не було виявлено.

Ви не можете одержувати пошту з більшої кількості зовнішніх серверів, якшо це передбачено Вашим тарифним планом. Більш докладну інформацію Ви можете одержати в розділі допомоги Налаштування і параметри користувача.

  Настройка поштової скриньки

Вам необхідно вказати параметри, перераховані нижче. У більшості випадків ці параметри повинні бути повідомлені Вам тією системою, що надає Вам послугу поштової скриньки.
1."Ім'я"
назва на Ваш вибір,
2. "Тип"
протокол, по якому працює сервер. Система підтримує стандартні протоколи ІMAP і POP3,
3. "Вузол"
DNS адреса або ІP адреса зовнішнього поштового сервера,
4. "Порт" номер порта (socket) на сервері, на якому программа-поштовий сервер приймає повідомлення по обраному протоколу
Ви можете не заповняти це поле, якщо використовуються стандартні номера портів - це порти 143 і 110 для протоколів ІMAP і POP3 відповідно.
5. "Логін"
ім'я користувача на поштовому сервері, звичайно співпадає із іменем поштової скриньки - першою частиною поштової адреси (хоча це не обов'язково)
6. "Пароль" і "Повторити пароль"
Ваш пароль для доступу до сервера.

  Перевірка настройок поштової скриньки

Для того, щоб перевірити правильність введених параметрів, скористайтеся кнопкою "Протестувати". Система виведе вам результат - успішно перевірений або елемент відладочної інформації для перевірки з'єднання.

Найчастіші помилки це
1."Невідома адреса" - неправильно зазначена адреса сервера,
2. "Не можна відкрити з'єднання " - сервер знайдений, але не можна установити з'єднання по вказаном порту,
3."Таймаут чекання з'єднання " - сервер знайдений, але в поточний момент не відповідає,
4."Помилка аутентифікації" - неправильні ім'я користувача або пароль.

Перейти до змістуПерейти до змісту

"Мій Укртелеком - система управління послугами"