Поштова служба "Укрпост"

Перейти до змістуПерейти до змісту

Контекстна довідка

  Фільтри системи

Фільтри дозволяють Вам автоматично керувати одержанням вхідних повідомлень. Щоб керувати фільтрами, вам необхідно відкрити сторінку списку фільтрів, натиснувши на посилання Фільтри <іmg src="/іmg/pіct/fіlter.gіf"> у лівій частині головного меню.

У списку фільтрів доступні наступні поля:
1.Ім'я
назва фільтра,
2.Статус
поточний стан фільтра (активний або неактивний),
3.Пріоритет
призначений для зміни порядку фільтрів

У керуванні беруть участь активні фільтри в тому порядку, в якому вони показані у списку фільтрів. Неактивні фільтри не впливають на вхідні повідомлення. Ви можете змінювати порядок фільтрів за допомогою кнопок "Вверх" і "Вниз" у полі "Пріоритет".

Зверніть увагу - фільтри застосовуються строго по черзі. Це значить, що кожне вхідне повідомлення обробляється в порядку цієї черги всіма активними фільтрами. Якщо один з фільтрів спрацьовує і наприклад видаляє повідомлення - то до фільтрів, що залишилися, процес не дійде

Змінивши порядок фільтрів ви зміните і результат. Наприклад, у Вас може бути останнім у черзі фільтр "перенаправляти будь-яке повідомлення" на іншу поштову скриньку. Якщо Ви його поставите в початок - усі фільтри за ним працювати не будуть.

Натиснувши на посилання в колонці Ім'я фільтра, можна відкрити вікно редагування фільтра
Ви можете включати або виключати обрані фільтри за допомогою кнопки "Змінити статус" .

  Типи фільтрів

Система дозволяє створювати фільтри наступних типів:
1. "Перемістити в папку",
який може перекласти повідомлення в іншу папку,
2."Чорний список"
, що дозволяє ігнорувати небажані повідомлення,
3. "Переадресація",
для пересилання повідомлення на зазначену поштову скриньку (адресу електронної пошти)
4. "Авто-відповідач",
для автоматичного відсилання повідомлення-відповіді, шаблон якого Ви повинні задати,

Для додавання нового фільтра потрібно натиснути на кнопку "Додати", на сторінці, що відкрилася, вибрати тип фільтра і натиснути на кнопку "Далі". Після цього Ви потрапите на сторінку редагування умови фільтра, набір полів якої залежить від типу фільтра. Заповнивши необхідні параметри фільтра, натисніть на кнопку "Зберегти", після чого новий фільтр буде доданий до списку фільтрів зі статусом "активний" на першу позицію.

  Редагування фільтрів

Більш докладно редагування фільтрів описано в розділі допомоги "Умови фільтрації"

Перейти до змістуПерейти до змісту

"Мій Укртелеком - система управління послугами"