Поштова служба "Укрпост"

Перейти до змістуПерейти до змісту

Контекстна довідка

  Робота зі списком повідомлень

Усі повідомлення у Вашій поштовій скриньці зберігаються в різних папках. Папки служать для збереження і сортування листів. Більш докладно папки описані в розділі "Робота з папками".

Переглянути, що міститься в папці, можна натиснувши на відповідній назві папки посилання в головному меню, наприклад "Вхідні". Поруч з назвою показана кількість непрочитаних повідомлень і загальна кількість повідомлень у папці, розділені знаком "/".
Наприклад, пункт головного меню "Вхідні 0/1". Кількість непрочитаних повідомлень у папці - 0, усього повідомлень - 1.

На цій сторінці також показано скільки дискового простору зайнято повідомленнями у Вашій поштовій скриньці.

  Робота зі списком повідомлень у папках

Робота зі списками описана більш докладно в розділі "Робота зі списками".

Щоб відкрити повідомлення для перегляду необхідно натиснути на посилання в полі "Тема". Непрочитані листи виділяються жирним шрифтом. Листа в папці "Чернетки" відкриються у виді сторінки редагування повідомлення, де ви можете відредагувати повідомлення, зберегти його або відправити одержувачеві.

За замовчуванням список повідомлень відсортований у порядку убування дати, тобто нові повідомлення будуть знаходиться на початку списку.

У списку повідомлень містяться наступні стовпчики:
1."Тема" - тема повідомлення,
2. "Від" - адреса електронної пошти автора повідомлення для вхідних повідомлень або
"Кому" - адреса одержувача повідомлення для вихідних повідомлень,
3."Відправлено" - дата і час відправлення повідомлення,
4."Розмір, Кб" - розмір повідомлення в кілобайтах, з округленням униз
5.Стовпчик - для повідомлень з прикріпленими файлами.

  Групування повідомлень

Деякі листи є відповідями на інші, або відповідями на відповіді і т.д. Такі ланцюжки повідомлень називаються групами або потоками.

Система групує такі повідомлення, відображаючи їх у виді дерева повідомлень, причому перше, оригінальне повідомлення, буде верхівкою, а в якості його дочірніх елементів будуть показані повідомлення-відповіді.

За замовчуванням усі групи згорнуті. Ви можете згорнути або розгорнути групу повідомлень, натиснувши на кнопку або кнопку відповідно.

Зверніть увагу, що розбивка списку повідомлень на навігаційні сторінки відбувається по групах. Це значить, що Ви можете бачити більше 10 повідомлень, вибравши розмір сторінки 10, у тих випадках,коли в групах буде більше одного повідомлення.

  Операції з повідомленнями

Обрані повідомлення можна
1.перемістити в іншу папку
вибравши потрібну папку в списку папок і натиснувши кнопку ,
2.видалити
натиснувши кнопку "видалити" .

При цьому буде запитане підтвердження на видалення.
Повідомлення, що видаляються, буде переміщені в папку "Кошик" (якщо в вас залишилося вiльне мiсце в скриньке). Якщо ж Ви видаляєте повідомлення з папки "Кошик", то такі повідомлення будуть вилучені з поштової скриньки без можливості наступного відновлення ,
3.позначитияк непрочитане або прочитане,
вибравши потрібний статус у списку статусів і натиснувши кнопку ,
4.відзначити як "спам"
натиснувши кнопку "Спам" .

Ця функція доступна на папках "Вхідні" і папках користувача. Відзначений лист буде переміщено в папку "Спам"
5.відзначити як "не спам"
натиснувши кнопку "Не Спам" .

Функція доступна тільки на папці "Спам". Відзначене повідомлення буде переміщено в папку "Вхідні"

Операції "Спам" і "Не Спам" аналізують обрані повідомлення й поновлюють Вашу особисту базу статистики по визначенню небажаних повідомлень. Ми настійно рекомендуємо використовувати дані функції, тому що це дозволить "навчити" систему більш правильному розпізнаванню небажаних повідомлень .

Перейти до змістуПерейти до змісту

"Мій Укртелеком - система управління послугами"